Overskueligt & ligetil
Vores løsninger
TaaS er en full service lejeaftale på smartphone
og/eller tablet – udviklet til virksomheder.
Vi giver dig
“guldpakken”
med det samme
Vi har nemlig kun én pakke og den indeholder, kort sagt, god service!
En all-risk serviceaftale som tager højde for alle de skader der måtte opstå på virksomhedens smartphones eller tablets.
Helt enkelt – og helt uden alt det med småt.
Ingen virksomheder er ens – så selvom vi kun har én “pakke”, bliver den tilpasset helt efter jeres behov. Det mener vi nemlig er god service og tryghed.
Fordele med en
serviceaftale hos TaaS:
Fuld service af skader - inklusiv skærmskift
Med en aftale hos TaaS, får du repareret skader på din virksomheds devices når uheldet er ude. Det gælder også skift af skærm, som oftest er en dyr affære. Med originale dele, kan det løbe op i 3-4.000 kr. pr. enhed. Hos TaaS’ reparatører anvendes altid kun originale dele.
Nem budgettering - kend dine udgifter
Når du lejer enheder genne TaaS, kender du altid dine udgifter. Ingen udsving fordi noget pludselig skal repareres. Det gør det langt lettere at budgettere med denne del af virksomhedens IT-udgifter.
Undgå store pludselige udskrivninger
Der er ingen pludselige store udskrivninger, fordi al service er inkluderet i lejeaftalen. Det giver ro på at vide, at selvom en medarbejder er uheldig at skade sin telefon, så bliver den serviceret uden yderligere omkostninger for din virksomhed.
Glade medarbejdere - devices der virker
Med en lejeaftale hos TaaS, kan du give dine medarbejdere de nyeste enheder. Efter 24 eller 36 måneder når enhederne skal leveres retur til TaaS, kan du lave en ny aftale med TaaS – og således kan medarbejderne få nye, lækre enheder, der lever op til de nyeste krav. Det giver glade medarbejdere, altid at have opdaterede arbejdsredskaber – og du har samtidig helt styr på dit budget.
Personlig service
Hos TaaS får du personlig service og rådgivning. Vi lytter til din virksomheds behov, og anbefaler enehder som passer. Får du brug for din service-aftale, så er du altid sikret god og personlig behandling.
En grøn løsning
Når lejeaftalen ophører, skal enhederne retur til TaaS. Vi sørger så for, at de bliver nulstillet og “wipet” for al data, serviceret og efterset, hvorefter vi sender dem videre til vores netværk af opkøbere. Her får enhederne dermed længere levetid et sted, hvor det ikke er nødvendigt med de nyeste enheder. Ingen enheder lever evigt, men for os er der en god, bæredygtig tanke i at sende brugte – men for andre brugbare – enheder videre. Læs mere om det her
Intet skrevet med småt
Hos TaaS får du en klar og tydelig leje- og serviceaftale. Vi gør os umage for, at du ved præcis hvad du får og hvad aftalen indeholder. Vi gider nemlig slet ikke alt det med småt. Vores tilgang er åbenhed og ærlighed. Det tror vi på er bedst for alle parter.
Du undgår at spekulere på:
- Pludselige omkostninger til reparation
- Et uforudsigeligt budget
- Stor straks-udgift når mange
medarbejdere skal have nye devices. - Skærmskift som ofte koster mellem
3-4.000 kr. pr. device. - Risiko for forældede og usikre devices, hvis levetiden strækkes for at få mest muligt ud af den store investering.
Vil du vide mere?
Sådan fungerer en TaaS-aftale
TaaS-lejeaftale
Virksomheden kan indgå TaaS-aftaler direkte hos TaaS eller hos en af vores forhandlere. Aftalen er eksklusiv mobil-abonnement.
TaaS-lejeaftale
Du kan vælge mellem næsten alle nye iOS- og Android-enheder. Virksomheden vælger selv sin enhed/sine enheder.
TaaS-lejeaftale
Med en TaaS-aftale på en enhed har virksomheden en brugsret til enheden, men ikke ejendomsretten, i aftaleperioden*, Efter aftaleperioden kan enhed frikøbes
Aftaleperioden er 24/36* måneder.
Fornyelse af TaaS-lejeaftale
Når den 24/36* måneder lange aftaleperiode er gået, skal virksomheden eller brugeren aflevere enheden tilbage – og kan vælge at fortsætte lejeaftalen med en ny enhed til brugeren.
Nem reparation
Reparationer og skader på enheden, inklusiv knækket glas, er en del af ydelsen. Går TaaS-enheden i stykker, kan du køre til nærmeste servicecenter (Care1), eller du kan sende den til TaaS. Det er nemt og enkelt.
Nuværende enheder
Har virksomheden allerede enheder i brug, som den gerne vil have omfattet af en Taas-aftale, og er de forholdsvis nye og i god stand, er der mulighed for, at TaaS kan købe dem af jer og lade dem indgå i aftalen.
Adgang til data
TaaS har ikke adgang til data, der lagres på mobiltelefonen eller tabletten, med mindre virksomheden og brugeren har givet tilladelse til det, f.eks. i forbindelse med reparation – i dette tilfælde er det det autoriserede værksted, som har adgang til data. Værkstedet er overvåget af leverandørerne, og mister deres licens ved misbrug af data.
Når en enhed skal tilbageleveres, skal virksomheden/brugeren fjerne dataene fra enheden.
Enheder skal altid leveres tilbage i ulåst stand – dvs. med eksempelvis “find my phone” slået fra.
Tilbehør og ekstra services
Det er muligt at få tilbehør med i aftalen. Det kan f.eks. være headsets, panserglas, covers, etc.
Det er også muligt, som en ekstra service og som en del af aftalen, at få enheden klargjort til brug hos TaaS eller en af vores samarbejdspartnere – f.eks. med en sikkerhedspakke fra Microsoft.
Har du og din virksomhed krav om at kunne fjernstyre enheden, kan TaaS også hjælpe med opsætning af det. Samtidig kan enheden sættes op til den enkelte bruger. Ekstra services indregnes i abonnementsydelsen.
Skader og tyveri
Reparationer og skader på enheden, inklusiv knækket glas, er en del af ydelsen.
Går TaaS-enheden i stykker, har du to muligheder: Du kan selv køre til nærmeste servicecenter, eller du kan sende den til TaaS’ værksted.
Hvis du kører til servicecentret, får du enten repareret enheden med det samme, eller du får en lånetelefon, indtil din enhed er repareret. Hvis du sender den til TaaS’ værksted, skal du følge den fastlagte procedure for dette.
Tyveri er ikke dækket af TaaS-abonnementet, det er virksomhedens/lejerens egen risiko. Tyveri skal altid politianmeldes, og meddeles til TaaS.
TaaS er også en grøn løsning
Din brugte enhed får fornyet liv
Ønsker du at høre mere?
Vil du høre mere om TaaS, eller have hjælp til at regne på, om det kan betale sig for dig og din virksomhed, så udfyld felterne her – send – og vi kontakter dig så hurtigt som muligt.
Ordentlighed, enkelhed & hurtig service - når uheldet er ude.