5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – Waterlogic DK

Waterlogic DK: ”Faste ydelser til mobiltelefoner - det er lige til et regneark...” ”En vigtig fordel ved vores aftale med TaaS er, at vi har faste ydelser til mobiltelefoner – det er lige til et regneark. Økonomien er klart det vigtigste, idet vi kan gennemskue og budgettere området omkring telefoner. En anden fordel [...]

5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – Varde Maskinstation

VARDE MASKINSTATION: "Det er nemt at lave budget for året, og vi får det nyeste på markedet" ”TaaS-aftalen gør det nemmere for os at lave et budget for året i relation til mobile enheder til vores medarbejdere. Det er dejligt med en fast pris. Det er også nemt i dagligdagen, når telefonerne skal [...]

5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – Supervision Alarmteknik

Supervision Alarmteknik: ”Der kommer ikke uforudsete udgifter – så det er nemmere at drive vores forretning ...” ”Vi er glade for vores Taas-aftale. Den største fordel er klart, at vi har et fast, månedligt budget, vi kan holde os til. Vi behøver ikke købe nye telefoner eller ipads, som kræver en stor engangsudgift. [...]

5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – LM Stålindustri

LM Stålindustri: ”Konceptet er enkelt ... på sigt kan aftalen måske også få os til at kigge i nye retninger inden for digitalisering - f.eks. ved at øge brugen af tablets...” ”Den største værdi af vores aftale med TaaS er, at vi har nemt ved at budgettere vores omkostninger til vores mobiltelefoner. Der er ingen [...]

5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – KRUSO

KRUSO: ”...ingen intern administration - vi kan bruge tiden på vores kunder, hvor vi kan give værdi.” ”Med vores aftale med TaaS har vi mobiler, der fungerer, og ingen intern administration – vi kan bruge tiden på vores kunder, hvor vi kan give værdi. En anden klar fordel er, at vi ikke bliver ramt [...]

5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – HSHansen

HSHansen: Overblik og gennemsigtighed ”Vi har i samarbejde med TaaS fået defineret et fast udvalg af telefoner i 3 forskellige kategorier. Det giver overblik og gennemsigtighed. Vi har også fået en fast ordning vedr. håndtering af evt. skader på telefoner og tablets. Nu kender vi ’levetiden’ på telefoner og tablets, hvor det tidligere var [...]

5 12, 2018

TaaS kundeudtalelse – GS-EUROLASER

GS-EUROLASER: Budgetsikkerhed og nem support ”Vi har valgt at få en TaaS-aftale, fordi det giver os budgetsikkerhed... det er den vigtigste fordel for os... vi har vores udstyr til en fast pris, hvor også service og reparation er med. Og hvis vi har brug for support fra TaaS, så ringer vi bare. Det [...]

17 05, 2018

Ødelagte mobiltelefoner og tablets, vil du have fuld kontrol over dine udgifter?

Ødelagte mobiltelefoner og tablets, vil du have fuld kontrol over dine udgifter? Vi kan tilbyde jer et koncept med smartphones og tablets inkl. full service, så er uheldet ude er det omfattet af aftalen uden ekstra omkostninger. Vi er helt uafhængige af teleselskaber, og I skal derfor ikke forholde jer til trafikpriser og [...]

27 10, 2017

Dyre reparationer af skærme

En ødelagt skærm kan blive en dyr fornøjelse   Hvis du lejer din nye smartphone ved TaaS er alle reparationer dækket - inklusiv ødelagt skærm og væskeskader. Hvis du køber den skal du selv betale for reparationer som ikke er dækket af garantien. Se artikel fra DR om emnet

8 09, 2017

Vi søger en rigtig sælger

Vil du sælge?? Både når du er vågen, og når du sover? (er besat) Vil du hjælpe os med at pionere og udbrede mobile device management koncepter? Har du energien– så har vi drømmejobbet! Hvad er mobile device management koncepter?, tænker du måske – men forestil dig, du er på en ferie med [...]