FAQ 2018-12-18T10:26:37+00:00

FAQ – ofte stillede spørgsmål og svar

Ja. Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde TaaS-abonnement til forbrugere.

Alle reparationer er inkluderet i et TaaS abonnement. Det vil sige, at du sparer penge på reparationer, hvor udskiftning af en original skærm hurtigt løber op i 2000 kr. Derudover sparer du tid til administration og diskussioner om nye mobiler.

Abonnementsperioden er 24 eller 36 måneder. Ønsker du og din virksomhed en kortere eller længere periode, kan vi regne på det og give jer et tilbud der matcher jeres ønsker. Det er imidlertid vores erfaring at en kortere eller længere abonnementsperiode er mindre optimal, fordi abonnementet som regel er dyrere, og fordi en del teknologi hurtigt erstattes af ny teknologi.

Hvis man mister sin smartphone, eller hvis tilbehøret bliver væk, er det virksomhedens egen forsikring, som skal dække tabet.

Hvis man får stjålet sin smartphone eller tilbehør, er det virksomhedens egen forsikring som skal dække tabet.

Du sender den blot til vores værksted og får den retur til den adresse du ønsker.

Alternativt kan du selv køre til vores nærmeste servicecenter. Her har du også mulighed for at få en lånetelefon

Vi anbefaler, at du selv sletter enheden for data, og slår ”find my phone” fra (det sidste er et krav). Vores serviceværksted som du returnerer enheden til har endvidere en fast procedure, hvor de swiper enheden, så den er fuldstændig renset for personlige data.

Det er desværre ikke muligt at købe enheden, efter at abonnementet er udløbet.