Nemt, hurtigt og fleksibelt …

Sådan fungerer TaaS

Sådan fungerer dit TaaS-abonnement … enheder, tilbehør, abonnementsperiode, reparation, m.v.

Hvilke enheder kan du abonnere på?

Se hvilke enheder og evt. tilbehør – f.eks. headsets, panserglas, m.m. – du kan vælge

FAQ

Se ofte stillede spørgsmål og svar

TaaS er smartphones og tablets på abonnement

Et TaaS-abonnement er en god løsning, hvis virksomheden vil slippe for at skulle investere i og administrere et stort antal smartphones og/eller tablets til virksomhedens medarbejdere – og samtidig gerne vil have større overskuelighed og bruge tiden på opgaver der mere relateret til virksomhedens kerneforretning. Et TaaS-abonnement er uden mobilabonnement.

Løsningen gør det nemt at budgettere – med TaaS slipper I for at investere i eget udstyr og I betaler stedet et fast, månedligt beløb. Samtidig sparer I tid og penge på administration og reparation af enheder. Det er nemt at bestille og nemt at få repareret enhederne – også når skærmen går i stykker.

Også medarbejderne er glade for ordningen, der giver mulighed for at få nyeste model smartphone og/eller tablet i abonnementsperioden, som er 24 eller 36 måneder. Som TaaS-abonnent vil man aldrig få udleveret en brugt eller ældre mobiltelefon eller tablet – man vil altid få det seneste nye. Det er vores erfaring, at det giver en høj grad af medarbejdertilfredshed, og gør det muligt for medarbejderne at anvende funktionalitet med nyeste teknologi – f.eks. i relation til foto, video og apps.

Sådan fungerer det

Enheder du kan abonnere på

I princippet kan du som abonnent abonnere på alle nyere iOS- og Android-enheder. Abonnenten vælger selv sin enhed.

Har virksomheden allerede enheder i brug, som den gerne vil have omfattet af et Taas-abonnement, og er de forholdsvis nye og i god stand, er der mulighed for, at TaaS kan købe dem af jer og lade dem indgå i en TaaS-abonnementsaftale. Kontakt os og hør nærmere.

Se enheder

FAQ

Ja. Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde TaaS-abonnement til forbrugere.

Alle reparationer er inkluderet i et TaaS abonnement. Det vil sige, at du sparer penge på reparationer, hvor udskiftning af en original skærm hurtigt løber op i 2000 kr. Derudover sparer du tid til administration og diskussioner om nye mobiler.

Hvis man får stjålet sin smartphone eller tilbehør, er det virksomhedens egen forsikring som skal dække tabet.

Se flere FAQ

Ønsker du at høre mere?

Er du interesseret I at høre mere om et TaaS-abonnement, eller har du uafklarede spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os. Det er selvfølgelig uforpligtende.

Ring til os